23 Ekim 2013 Çarşamba

Genç lolita ile otelde buluşup seks yaptim

Ilk kez böyle bir sey yasadim, ama hep arzu etmisimdir. Bir gun arkadasim Aynurla oradan buradan konusuyorduk. Bana hic bir kadinla beraber oldunmu dedi bende hayir demedim evet oldum dedim peki deneyelimli demezmi aman allahim yalan konustum ama istegim gerceklesti. Ok dedim. Hemen yataga atti beni soyunduk onu önce kulak memelerinden öptum yavasca göguslerine indim. Dusunun ilk tecrube ama iyidi. Sonra asagi dogru inerek aminin dudaklarini emmeye basladim zevkten dört köse tabii. Dudaklarini ayirip klitrosunu emmeye basladim anlattikca su an sulaniyorum. O ohh dedikce ben cildiriyordum. Onu getirdim sende istermisin dedi hayir dedim cunku onu yalarken zaten gelmistim. Ertesi gunu karsilastigimizda hala kokumun onun vucudunda oldugunu söyledi. Ondan sonra bir yazlikta bir turistle beraber oldum sonra yazarim. Benimle sanal alemde beraber olmak isteyen yazsin memnun ederim her..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder